Πέμπτη 6 Ιουλίου 2017

MY SUMMER ESSENTIALS 2017!!!



Γεια σας κορίτσια!!! Τί κάνετε;; Πώς περνάτε;;;
Σήμερα είμαι πίσω με αγαπημένα προϊόντα καλοκαιριού. Είναι προϊόντα τα οποία αγαπώ και που τα χρησιμοποιώ κάθε καλοκαίρι. Πάμε λοιπόν να ξεκινήσουμε:




Προϊόντα που δεν πρέπει να λείπουν το καλοκαίρι είναι τα αντηλιακά. Να μην τα ξεχνάτε κορίτσια. Το δέρμα μας είναι πολύ ευαίσθητο και ειδικά το καλοκαίρι θέλει μεγάλη προστασία και πολύ φροντίδα. Εγώ επέλεξα το αντηλιακό από Garnier της σειράς Ambre Solaire με δείκτη προστασίας 20. Είναι ένα απ΄ τα αγαπημένα μου. Το χρησιμοποιώ τα τελευταία χρόνια και έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη. Για λαδάκι μαυρίσματος χρησιμοποιώ το Summer Dreams από Carroten. Εξαιρετικό προϊόν με απίστευτη μυρωδιά.



Συνεχίζουμε με αγαπημένο body mist από Victoria Secret. Συγκεκριμένα το Pure Seduction είναι ένα body mist, το οποίο ή θα το αγαπήσεις ή θα το μισήσεις. Η μυρωδιά του είναι λίγο έντονη αλλά συννάμα είναι ξεχωριστή και άκρως καλοκαιρινή.



Ένα καινούριο προϊόν λάνσαρε η εταιρία bioten. Πρόκειται για το Summer Look, το οποίο υπόσχεται απαλό σταδιακό μαύρισμα χωρίς έκθεση στον ήλιο. Το χρησιμοποιώ εδώ και δύο εβδομάδες και έχω δει αρκετή διαφορά. Να τονίσω ότι είμαι πολύ άσπρη. Εγώ συγκεκριμένα το χρησιμοποιώ κάθε μέρα για να έχω όσο το δυνατόν καλύτερα αποτελέσματα.








Τι να πω γι΄αυτό το προίόν!!! Εξαιρετική, ξεχωριστή μυρωδιά. Ενυδατώνει το δέρμα, το απορροφάει κατευθείαν και δεν αφήνει ίχνος λιπαρότητας. Το λαδάκι από Nuxe δεν λείπει ποτέ από το νεσεσέρ μου.
















Καλοκαίρι χωρίς σανδάλια γίνεται; Δεν γίνεται!!! Έτσι λοιπόν πρέπει να φροντίσουμε λίγο παραπάνω τα πόδια μας, καθώς το καλοκαίρι έχουμε περισσότερη ξηρότητα σε σημεία όπως για παράδειγμα στις φτέρνες μας. Εμένα με βοήθησε πολύ η ηλεκτρική λίμα της Scholl. Να τονίσω βέβαια ότι δεν είχα μεγάλο πρόβλημα, οπότε δεν μπορώ να ξέρω εάν θα λειτουργήσει εξίσου καλά σε πολύ σκασμένες φτέρνες.








Για το τέλος σας άφησα το καλύτερο. Τρία καλλυντικά τα οποία δεν λείπουν ποτέ από το καλοκαιρινό μου νεσεσέρ. Αρχικά θα αναφερθώ για την Strobe cream από Mac. Ιδανική βάση για το foundation, η οποία δίνει ένα λαμπερό αποτέλεσμα ιδανικό για τις καλοκαιρινές μας εμφανίσεις.











Δεν θα  μπορούσα να μην αναφερθώ στο απόλυτο καλοκαιρινό κραγιόν. Ποιό είναι αυτό;;; Μα το costa chic από Mac. Η απόλυτη καλοκαιρινή απόχρωση, η οποία κάνει τα χείλη να δείχνουν πιο ζουμερά.




Τελειώνουμε μ΄ ένα αγαπημένο ρουζ από Mac, το warm soul. Δικαίως είναι best seller. Είναι ένα φυσικό χρώμα το οποίο δίνει μια ηλιοκαμένη όψη στο δέρμα. Έχει απίστευτη λάμψη και ένα gold διακριτικό τελείωμα

Αυτα λοιπόν είναι τα δικά μου αγαπημένα προϊόντα για το καλοκαίρι. Έχουμε κάποιο κοινό;;; Πείτε μου κάτω στα σχόλια ποια είναι τα δικά σας αγαπημένα. Να περνάτε όμορφα.

Σας φιλώ!!!
Μαρία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...