Κυριακή 2 Απριλίου 2017

CATRICE HD LIQUID COVERAGE FOUNDATION - REVIEW






Γεια σας κορίτσια μου!!!
Σήμερα θα μιλήσουμε για ένα foundation απ΄ την γνωστή σε όλους μας εταιρία Catrice. Συγκεκριμένα θα πω την γνώμη μου για το HD Liquid Coverage Foundation. Το τέσταρα για αρκετό καιρό και τώρα πια έχω μια ολοκληρωμένη άποψη.
Πρόκειται για ένα σχετικά καινούριο προϊόν της Catrice, το οποίο υπόσχεται φυσικό αποτέλεσμα εικοσιτετράωρη διάρκεια, φουλ κάλυψη και ματ αποτέλεσμα. Μπορεί άραγε ένα foundation να προσφέρει όλα αυτά;
Πάμε να δούμε:




Θα ξεκινήσω λοιπόν με την συσκευασία. Γυάλινο ματ μπουκαλάκι με σταγονόμετρο όπως βλέπετε και στην φωτογραφία. Εξαιρετική συσκευασία, πολυτελέστατη θα έλεγα για ένα drugstore προϊόν. Η τιμή του ανέρχεται γύρω στα 7,50 - 8,00 ευρώ.


 Από την πρώτη εφαρμογή του προϊόντος κατάλαβα ότι θα γίνει από τα αγαπημένα μου. Αρχικά η σύστασή του είναι αρκετά ρευστή. Μπορείτε να διακρίνετε και από την φωτογραφία ότι το foundation ``τρέχει``. Εγώ έχω την πιο ανοιχτή απόχρωση 010 και έχει κάτσει ``κουτί`` στην επιδερμίδα μου. Η κάλυψή του είναι όντως πολύ καλή όπως υπόσχεται χωρίς να φαίνεται βαρύ στο πρόσωπο. Το αποτέλεσμα συνεπώς είναι πολύ φυσικό. Τώρα όσον αφορά το τελείωμα είναι ματ. Οπότε το συγκεκριμένο foundation είναι ιδανικό για πιο λιπαρές επιδερμίδες.
Η διάρκειά του είναι επίσης πολύ καλή. Εννοείται πως δεν το τέσταρα για 24 ώρες (άλλωστε ποιος φοράει για 24 ώρες foundation), αλλά για 5-6 ώρες μένει αναλλοίωτο. Το μόνο αρνητικό που παρατήρησα είναι ότι το foundation στεγνώνει γρήγορα με αποτέλεσμα να κάνει το άπλωμα του προϊόντος λίγο δύσκολο. Οπότε σε αυτήν την περίπτωση συστήνω ν΄ απλώνετε λίγο λίγο το προϊόν.

Για άλλη μια φορά λοιπόν η Catrice διέπρεψε μ΄ αυτό το foundation. Προσωπικά το λάτρεψα και δεν έχω χρησιμοποιήσει άλλο τον τελευταίο καιρό. Οπότε το συστήνω ανεπιφύλακτα, ειδικά για λιπαρές επιδερμίδες. Αυτά λοιπόν είχα να σας πω κορίτσια μου. Ραντεβού στο επόμενο ποστ. Θα περιμένω τα σχόλιά σας.

Σας φιλώ!!
Μαρία!!!


  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...