Κυριακή 3 Ιουλίου 2016

MY MAKEUP BAG (TRAVEL EDITION)




Κορίτσια μου γεια σας!!! Τι μου κάνετε;;;
Σήμερα είμαι πίσω με μία ανάρτηση όσον αφορά το νεσεσέρ των διακοπών μου. Φεύγω για μια βδομάδα Σκόπελο και είπα να σας δείξω τι θα πάρω μαζί μου στις διακοπές. Πάμε να ξεκινήσουμε λοιπόν:




Για την βάση του προσώπου μου πήρα την strobe cream από Mac,πρόκειται για ένα perle primer που αφήνει μια πολύ ωραία γυαλάδα στο πρόσωπο. Συνεχίζω με το foundation perfect match από loreal.΄Επειτα πήρα δύο concealer, ένα από Catrice, το camouflage και ένα από Manhattan το wake up concealer. Και για σετάρισμα πήρα την Matte maker πούδρα από Maybelline.


Στη συνέχεια πήρα το αγαπημένο μπρόνζερ από w7 το honolulu, για ρουζ επέλεξα το warm soul από Mac και για highlighter προτίμησα από την εταιρία Rival de loop.



Για τα μάτια προτίμησα μια παλέτα με γήινες και μπρονζέ αποχρώσεις. Αγαπημένη λοιπόν η The Nudes Palette. Πρόσθεσα επίσης στο νεσεσέρ μου και το color tattoo από Maybelline στην απόχρωση on and on bronze. Ολοκληρώνουμε λοιπόν το μακιγιάζ των ματιών με το eyeliner liquid ink από Essence και με την αγαπημένη μου μάσκαρα I love extreme επίσης από Essence.


Φτάνουμε στο αγαπημένο μου κομμάτι του μακιγιάζ: ΚΡΑΓΙΟΝ!!!
Επέλεξα μια γήινη απόχρωση από Golden Rose Velvet matt το νούμερο 31, από Mac πήρα το Lady Danger (μια πορτοκαλοκόκκινη απόχρωση) και το Flat out Fabulous. Τέλος επέλεξα και ένα μολυβάκι χειλιών από Essence στην απόχρωση honey berry και ένα λιπ γκλος από Nyx στην απόχρωση creme brulee.

Αυτά λοιπόν κορίτσια μου ήταν τα πραγματάκια που επέλεξα εγώ για τις διακοπές μου.
Περιμένω τα σχόλιά σας.
Φιλιά!!! 

6 σχόλια:

  1. Πολυ ωραία όλα ιδικά η μάσκαρα από Εssence λατρεμένη :) Nα περάσεις υπέροχα στις διακοπές σου !!! Αν θέλεις ρίξε μια ματιά στα αγαπημένα Ιουνίου http://evaeatstheapple1994.blogspot.gr/ Φιλιά <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!Όντως η μάσκαρα είναι καταπληκτική.Φιλιά!!

      Διαγραφή
  2. ωραιες επιλογες! καλα να περασεις! η Σκοπελος ειναι υπεροχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία όλα τα προϊόντα σου!! Καλές διακοπές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...