Κυριακή 10 Ιουλίου 2016

5 ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΚΡΑΓΙΟΝ!!!!!


Καλησπέρα κορίτσια!!! Τι μου κάνετε;;;
Σήμερα είμαι πίσω με μία άκρως καλοκαιρινή ανάρτηση καθώς θα αναφερθώ σε πέντε αγαπημένα μου κραγιόν για το καλοκαίρι. Καλοκαίρι σημαίνει ζέστη,όπου ιδρώνουμε πολύ, οπότε δεν θέλουμε να επιβαρύνουμε την επιδερμίδα μας με πολλά προϊόντα.
Εγώ προσωπικά προτιμώ ένα πολύ ελαφρύ μακιγιάζ με μία bb cream, λίγο μάσκαρα και δίνω περισσότερη έμφαση στα χείλη. Διάλεξα λοιπόν πέντε σχετικά έντονα κραγιόν για να απογειώσει το αποτέλεσμα. Ποια είναι αυτά;; Πάμε λοιπόν να τα δούμε:

1.

Πρόκειται για ένα ματ κραγιόν από την Maybelline από την σειρά super stay 14hr στην απόχρωση 160 infinitely fuchsia. Είναι ένα υπέροχο φούξια κραγιόν και πιστεύω ότι ταιριάζει σε όλες τις επιδερμίδες. Θα με συγχωρέσετε για τις φωτογραφίες, δεν είναι οι καλύτερες

2.

Συνεχίζουμε με ένα κραγιόν από Mac το costa chic. Είναι ένα υπέροχο πορτοκαλοροδακινί χρώμα, το οποίο δείχνει εκπληκτικά σε μαυρισμένη επιδερμίδα.

3.

Ένα ακόμα αγαπημένο κραγιόν από Mac είναι το Lady Danger. Ένα έντονο κόκκινο με πορτοκαλί υποτόνους.

4. 

Δεν θα μπορούσε να λείπει από τη συλλογή μου το impassioned από Mac. Πρόκειται για ένα φραουλί χρώμα και κάνει τα χείλη πιο juicy.

5.

Τελευταίο αγαπημένο κραγιόν για καλοκαίρι είναι από Beauty Line Cosmetics από την σειρά longlasting lipgloss με ματ τελείωμα. Είναι ένα πορτοκαλοσομόν χρωματάκι, δεν έχει κάποιο νούμερο αλλά είναι το μοναδικό πορτοκαλί από αυτή την σειρά.

Αυτά λοιπόν ήταν κορίτσια μου τα αγαπημένα μου κραγιόν για το καλοκαίρι. Πείτε μου από κάτω αν έχουμε κάποιο κοινό.
Σας φιλώ!!!




8 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφες επιλογές!!

    http://pennyinbeautyland.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα ανεβάσω και εγω τετοιο ποστ σύντομα! Εχουμε ιδιο το Impassioned. Και το Lady Danger φαίνεται ωραια επιλογη πάντως! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. φανταστικά όλα τα κραγιόν :) ιδικά το impassioned το θέλω !! αν θες ρίξε μια ματιά και στα δικά μου καλοκαιρινά κραγιόν https://evaeatstheapple1994.blogspot.gr/ ελπίζω να τα πουμε και εκει !!! Φιλάκια <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία χρώματα όλα.αλλά νομίζω το infinitely fuchsia, με κέρδισε,τρομερή χρωματάρα!
    Αν θέλεις τα λέμε και από το blog μου :)
    http://lenartlover.blogspot.gr/
    x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραίες επιλογές για το καλοκαίρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραίο το impassioned από Mac,πολύ ωραίο χρώμα !Είναι από την ματ σειρά?
    Θα χαρώ να σε δω και από το blog μου :)
    http://lenartlover.blogspot.gr/
    x

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...